Nicknév, avagy bármit amit csak akartok

Nyers Mindenkinek (Slam Poetry)

A téma még mindig az utcán hever, vagyis inkább aktuális. Üzenet a világnak az online térben elharapózó gyülölet ellen! A hang még mindig házi(MOZIS), kérlek kapcsold be a lejátszást és olvasd el a sorokat és a sorok mögött rejlő üzeneteket!

Nicknév,

avagy bármilyet, amit csak akartok!

Az állandó egyensúlyt kereső, súlytalanul egyensúlyozó illuzionisták és a kutya fingot is Facebook-on like-oló lusták, korában élünk. Akik már nem azok az arcok, mint régen, hiszen a kettősség mely beköltözött skizoid öntudatuk spirituálisan manipulálható sorozatgyilkos énjébe, át vette a hatalmat és beégett már az utódjaik génjébe. Már csak a Janus létet követik és, ha most azt hiszed Soros az, a migránsok vagy a niggerek, akkor most nagyon tévedsz, mert ők a mindenek fölött álló testtömeg növelő „nick” nevek!

Testtelen, androgűn éned egyetlen mutatója, az éppen Mr.Olimpia győztesének, Instagramon is kiposztolt fotója! Betetted valós arcod helyett, ami elvetélt elméd által, kínok közt megszült és újraélesztett gyermeke lett. Sokat izzadtál ezen, te kis szájhuszár?

Igen Te! Te, ott! Te milyen lény vagy valójában? Csak a hangod hallom és a sorokat látom, amelyeket az online térben írogatsz, de lehet csak egy troll lábnyoma vagy, ki csak azért jársz ide, hogy beszólogass? Eközben beteg elméd által kreált, valóságnak hitt életbölcsességeid és a szádon kiömlő szar közt félúton vadvízi evezést szimuláló, fénykép lettél! Csak nehogy sziklának csapódj tesó! Te vagy az, ne félj én látlak, előlem nem bújhatsz el! Látlak te aljas kis „nick”, mert aki valójában vagy, az csak egy szexi csaj képe mögé bújt, mű hímtagot felcsatoló hájas moby dick! Egy elbaszott pedofil tudat, aki gyermekeknek követendő nyomok helyet, csak egy nyomorék utat, mutat!

S a minap éppen olvastam rólatok egy hírt a médiában, ahol emberek próbáltak túlélni, csupán mert hajléktalanok, de mindhiába! Tudod, azok a hangtalan láthatatlanok! Őket te nem láthatod, hisz nincs szíved és mert, meghaltak… a fejüket, éppen ezek a bátor „nick”ek gyermekei keverik össze egy labdával, mert a netvitamin és apa”nick”jük által áldottak energiával! Ők élet és halál urai lettek, hiszen ha már van egy „nick”ed, a véleményed elmondhatod szabadon és mindent megtehetsz, amit kispolgári korlátolt agyadból felszabadul, sőt tudod mit? Ölj meg egy embert is, ha úgy alakul. Égesd ki forró ólommal a lélekkel még rendelkező emberek fülét és egy kommentben keltsd életre a letaszított angyalok dühét! Mindezt miért? Hidd el, most már tudok mindent és értem miért vagy te csak egy nagy száj? Hiszen a „nick” neveden vágott kis lukon az aktuális hatalom farka lazán, szabadon jár (ki-be)! Itt tolják be neked az életet jelentő és az agyi manipuláció szintedet kielégítő napi fehérje driftet! De tudod mit? Te csak tátsd ki a szád és élvezd a liftet!

Te azt mondod értéktelenség - én azt mondom érték. Te azt mondod, jogod van hozzá - én azt mondom, csináld! Te azt mondod, el akarsz rejtőzni – én azt mondom, soha nem is látszottál! Te azt mondod erősebb lettél, amióta így élsz – én azt mondom, az EGO -val nem vitatkozom. Te azt mondod nyomolvasó – én azt mondom, nyomot hagyó! Te azt mondod halál – én azt mondom reinkarnáció. Te azt mondod álnév – én azt mondom arc. S te azt mondod orgyilkos – én azt mondom becsület és harc. Te azt mondod pénz – én azt mondom hit. Te azt mondod, boldog vagy – én azt mondom, nyugi ez csak a mátrix! Te azt mondod, „mindenhol ott vagyok és mindent látok” – én azt mondom, nem látlak, hol vagy? Én most is itt állok! Te azt mondod a 7 főbűn az érték – én azt mondom elég, ha van benned egy kis mérték! Te azt mondod hatalmas „nick” név, mindenek ura vagy, egy láthatatlan, Isten képére formált ember – én azt mondom, sok millió magyar kimondatlan szavának megtestesülése vagyok, egy érted is imádkozni tudó Slammer!  

Amennyiben tetszett az írásom és átment az üzenet, mondd el Te is bátran a véleményedet! Ne tartsd magadban és kommentelj bátran! Köszönöm az idődet! ;)

Címkék: Slam