Rólam

Sziasztok Tisztelt Férfitársaim!

Egy rövid bemutatkozás elejéig engedjétek meg, hogy pár információt nyújtsak nektek magamról és a blog igazi létrejöttének céljairól.

38 éves vagyok és ugyanolyan férfi, férj és apa, mint bármelyikőtök. Már régóta fontolgattam, hogy kellene egy hely, ahol mint a Flinstones-ban az ökör körben a férfiak szabadon beszélgethetnek az őket érintő igazi és lényeges kérdésekről. Viselkedés zavarral foglalkozó pszichológiai - pedagógiai szakterületen végzett férfi vagyok, de már legalább 12 éve az üzleti életben dolgozom. Körülbelül 4 éve foglalkozom a spirituális (önismereti) témák lényegi megismerésével és alkalmazásával. Be kell valljam nektek bizony nem mindig könnyű szembenézni a saját felismeréseinkkel és megéléseinkkel! Ezt az utat mindannyiunknak egy életen át kell tanulnunk, így vagyok ezzel én is. Bár keveset dolgoztam az eredeti pszicho szakmámban is mára már leginkább az értékesítéshez értek a legjobban és rengeteg férfival találkozom a munkám során, aki "döntésképes" vezető, vagy azok beosztottja. Valahogy mégis, amikor beszélgetünk sohasem az üzlet jön elő belőlük elsőként, hanem az igaz lényüket foglalkoztató férfi megéléseik. Sokat mesélnek magukról, arról, hogyan élik meg saját férfiasságukat az apa, férj és férfi szerepekben. Mik a legbensőbb félelmeik és többnyire segítséget kérnek és kapnak tőlem ezekben a témakörökben akarva, vagy akaratlanul és persze nagyon sokat tanítanak a saját példáikkal engem is, ami a legfontosabb ezekben az együttműködésekben. Tehát hiába akartam elhagyni a szakmám, a karmám utolért! :)

Úgy gondoltam, hogy belekezdek ebbe a blogba, mert szükségét érzem egy olyan fórum létrehozásának, ahol mi férfiak is szabadon egy ninck név mögé bújva akár, ha nem akarjátok felvállalni ország-világ előtt a valós személyeteket kaphassatok sok-sok információt a bennünk lezajló folyamatokról. Testi-lelki változásokról és válaszokat kaphassatok ti is az eddig egyedüli nehézségeknek vélt, vagy gondolt megéléseitekről. A blog célja alapvetően, az hogy tabuk nélkül elmondhasd Te is, hogyan érzed magad a férfi bőrödben és az által, hogy neked is segít a kibeszélés önmagadból, másoknak is segíteni tudj. Nem hímsoviniszta oldal létrehozása volt a célom, ezért kérlek a nőgyűlölő, előítéletes és vulgáris tartalmak nyomatékos mellőzésére. Kérlek, Te is tiszteld meg minden férfitársunkat azzal, hogy azt nyújtod, amit Te is elvárnál másoktól egy ilyen helyen!

Végül, kívánok neked is csodás felismeréseket, tanulságokat, visszaigazolásokat és beszélgető társakat ebben a közösségben! Tarts velem ebben az utazásban és "megmutatom neked milyen mély a nyúl ürege" (Mátrix)!

Baráti üdvözlettel:

Dr.Man