Álmodtam egy világot magamnak...

almodtam_egy_vilagot_magamnak.jpg

Álmodtam egy világot magamnak

(2018)

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol újra gyerek voltam még, aki csak a szívére hallgat.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol a születés több, mint félrecsúszott terve az akaratnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol a házasság szentsége, koronája egy kapcsolatnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol a gyermeket, ha sír nem megütik, hanem leguggolnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol a szándék és a szív kéz a kézben ballag.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol a fiaim megkapnak mindent, amit csak akarnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol nem retteg a tegnap, hogy eljön-e a holnap.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol az üres kenyér mellé, ha dolgoztál csöppnyi húst is adnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol hatalomvágyból nem ölik a gyámoltalanabbat.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

Ahol a te és az én szimplán csak játszani akarnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol a fényes, nem szinonimája a mattnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol az öregek élni és nem meghalni akarnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

Ahol a kezeid amikor félek, csak csendben betakarnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol a szerelem, nem szimultán játéka a sakknak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol az érzés egyszerűen csak, testvére az agynak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol nem én őket, hanem ők engem akarnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol az addig éhező ad kenyeret, a kolduló gazdagnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol a köz tudott, s nem árt a köztudatnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol a szellő nem áll be vad tengeri viharnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol van egyensúlya minden tettnek és a szónak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol az emberek békében és nem háborúban halnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol az emberek hittel élnek és nem mindig csak gyónnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol, ha látlak nem megyek lesütött szemmel a falnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

ahol büszkeség és nem szégyen lenni Magyarnak.

 

Tudod, álmodtam egy világot magamnak,

úgyhogy Te is csak álmodj, de azt tartsd meg majd magadnak!

Címkék: Slam, Férfi