Reinkarnáció, avagy egy hajléktalan találkozása Istennel!

Nyers Mindenkinek (Slam Poetry)

Mielőtt elkezdenéd olvasni, kapcsold be kérlek a videót, vagyis inkább a hangot! Persze a hang az még mindig házi(MOZIS) a vers pedig aktuális. A Slam-em még amatőr, de akinek van szíve, az hallja...

Reinkarnáció

(avagy egy hajléktalan találkozása Istennel)

A minap egy felhőn lazultam éppen, mintha itt landolt volna minden megelégedésem, s gondoltam, mi bajom lehet, ha ledobom itt fenn, ami lent tartott eddig csak úgy emberesen. Kitekintek éppen csak itt hetykén, bal váll fölött és na ne bassz az Isten is ide költözött? Mondom héka, e felhő lehet kicsit béna, de az enyém menj és keress magadnak mást, vagy küld el Gabrielt, hozzon áldomást. Máriának, mert ott lenn Jézus nevében „Mári”- gen sokan járnak s te menj oda, vagy nézd ott azt a sötét neked tetszőt? Rá se bassz oda ép a sátán szőtt a 7 bűnből felhőt, na de menj csak légy végre felnőtt és húzz el…mondom….Jut eszembe nincs is nálam kondom! Ki tudja jön e ma egy égi sellő és kiénekli a kígyót a paradicsomból, legalább adhatok neki egy zoknit, vagy mondom az Istennek kössön hajába loknit…

Miközben ezen járt az agyam, az Isten csak rám nézett s csak tolta, csak sorolta. Vállára a kétkazettás magnót feltolta, na ne légy otromba, - mondta - rewindelek neked egyet randomba. Na, jó legyen gondoltam, és a sliccem visszagomboltam, mert míg tolta nekem a sok random évet épp lehugyoztam egy pár kelléket ott lenn. Tudod? Ott lenn ahol én is élek, vagy mi a faszt beszélek, hisz most béreltem ki egy felhőt, hol Isten és sátán egymás haját fonja. Na de megint mondom csak a sok szót, ő is mondja. Nézd csak, az ott Afrika szeretem, meg egy raszta! Jé… tényleg azta! Majd mutatott ujjávval egy niggert az USA-ban, s tolta a rappet, csak úgy lazán hányta. ”kedvencem a sikátor, no meg a báttya” Lazán slukkolt egy gandzsát, vagy valami hasonlót, bár ki tudja azt itt fenn, mert eközben a sátán is tolt egy cuccot. Csak, hogy kerek legyen mélán, fejbe dobta a szomszédot a Bélát egy rákkal. Az Isten meg leküldte a Mikulást egy anorákkal.

Na jó, végre térjünk a lényegre tekerd az éveket, vissza az életre – mondtam. Hisz minek a sok szó és a mellé beszéd, gyermek vagyok megint kit szét cseszett a lét, valami hatéves forma és épp a Mikulást várom a sarokba bújva. Csizmám kint.  Tekintet fent. Szívem dobban bent, s anyám mondta a levél az ment, vagy mi? No de mindegy, megint csak beszélek és ekkor nyílt a kémény, vagyis az ajtó, vagy a szomszéd Béla lenne az… Oh? Akkor nekem valaki hazudott egy nagyot? Nézzük csak a szakáll nagy, a fenék az bigott (nagy és piros), de míg ezen mélázok a Mikulás (a mi Bélánk) is bénázott. Csizmámat telibe kúrta egy hányással, ahol a malac farka is kurta és mire szaladtam a verssel, hogy meglepem, eltűnt ott valahol a sarkon egy kettessel, rendesen. Nem baj, hisz tele a batyu, s csizmába tekintek, ordítom Anyuuuuu! Itt járt a Mikulás és hozott ezt- azt, de most hogy nézem csak egy nagy lófaszt. Hisz üres a jobb pár, a balban meg levél. „Rossz voltál és szopjál mindenért…áll rajta. A virgács meg drága, már tavaly is írtunk érte Indiába. Bocs…

Aztán egy párszor még tekertünk ide-oda az éveken, és csak néztem az Istenre egyre keservesen, majd mutatta a bárkát, meg Noét és a Facebook-ot és egy pár fejlesztő szemét, ami véres…a kódolástól és Viktorunk arcát az Önajnározástól. Az élet véres és kemény, no de nem baj, a szállón majd lesz neked kenyér s ne aggódj fiam hinni csak az embernek fognak, s mivel te hajléktalan vagy, így fogd ezt a zsemlét, ja és hogy ezt ne feledd, itt egy pár emlék. Nézd, ott van a Trump is és a volt csajod, tudod a tramplis? Most, hogy belehallgattál az élet sok dalába mondtam, hogy apád is járt itt bepiálva? Szólt az Isten. Ja, nem? Akkor megsúgom  itt ült ő is velem, s azt mondta mondjam, hogy üdvözöl és míg te itt szopsz a sok tehertől, ő éppen üdvözül. Mondod Atyádnak végre! Hiszek egy Istenben! Miért oly nehéz ez édes gyermekem?

Nem tudom, mondtam. Kértem tekerjen még egyet, csak az utolsó évre, ott a magnóban éppen arra érve, mikor most van és mielőtt érkeztem, karácsony volt talán, bár nem is emlékszem? S igen, megint ott volt a csizma mindkettő fényesre kinyalva. Bár a Béla már a múlté (a ráktól) és a kettesek, de most megint érzem a kedélyem lelkesebb, hisz benyúlok és kiveszem végre. Azt a levelet, ami kísértett évről évre s oly mohón olvasom, vagy keresem a kielégülést nem is tudom? 38 év után a válaszokat kajtatom, de csak egy üzenet van benne, ami így szól: „Szia Fiam! A levelet megírtam, ahogyan kérted, bár ajándék helyett kértem megfelelést és egy-két szar évet! Tudod csak olyat, mint amilyen jutott nekem a jobb csizmába apád írt, de azt ne keresd feleslegesen, az ott áll üresen. Mikor elment ő is írt neked, tudod egy pár jó szót csak, vagyis abbahagyta, üzeni csókoltat! Mert így könnyebb és hogy teljes legyen a karmád, nézz ide, igen ide jobbra nézz át! Itt ülök a felhőn veled, mert szeretlek, mert egy anyánál senki jobban nem szerethet (mekkora bullshit), és most csak hallgatok, mint ahogyan az apád! Fiam ne feledd, szopni tudni kell! Utóirat: Csókoltat Anyád!”

S most itt ülök a felhőn, ami valójában egy lépcső. Az ajtóra mi rá világit csak az van írva „Kocsma”. S egy szürke - barát. Mondom szürkebarát. Aki mustosabb, mintha vivát!... mondanék az égre és issza az én mustom, s csak issza majd egy „igaz” barát is jő s mondja: „Ne feledd, ha magyar vagy légy alkoholista, hisz ki az igazak italát issza lesz csak mennyeknek keresztre feszített koldusa”…és akkor megjelent nekem újra és újra az Isten! Mondta Te vagy a soros fiam! Én is nagy gyorsban feleltem ezzel inkább Magyar honban engem ne fenyegessen, ssss… Ilyet itt nem illik! Kisvártatva ráordítottam: Mondd, mit akarsz tőlem? Hagyj, békén és ne kísérts folyton! Miért akarod, hogy neved magamra vegyem és a töviskoszorút a hegyre fel cipeljem? Ekkor intett és szót kért. Szót azt adok egy kis apróért, mivel kevés lett a barát, tudod a szürke. Hé, haver a májam lassan kivan zöldülve, de ő csak ennyit mondott: „Fiam lelj békét, vagy nyelj békát nekem mindegy, a felhődet kiadtam egy dervisnek”…és eltűnt!...hmmm hát ez lennék én valójában? Mindegy. Azóta eltelt pár év és rátaláltam, megleltem a békát is ott lakott a béke alatt! Mára már az is mindegy, hisz elfogadtam a karmám és mindenem megosztom. Nekem így jó! Szabad vagyok és lehetek buddhista, jehova, keresztény, vagy zsidó! Kimondom, hiszek az Istenben! Hello anyám, világ és üdvözlégy apám, reinkarnáció!

Amennyiben tetszett a téma és elmondanád a véleményed, kommentelj nyugodtan! Ez az a hely, ahol szabadon megteheted! Köszönöm, az idődet;)

Címkék: Slam