"Szihalom Szeretlek!" Hangzott a pozitív üzenet, egy internetes támadásra válaszul a közönségtől!!

Slam Poetry Klub - Anker't 2017.10.26.

A Slam végén megkértem a nézőket, hogy küldjünk pozitív kommentet Szihalomnak a nemrégiben kapott internetes troll támadás után! Pozitív üzenetet, amely kiolthatja azt a sok negatív rosszindulatú megjegyzést, amit jogtalanul és indokolatlanul kaptak a social médiában, csupán mert egy troll úgy döntött! Úgy döntött megteheti, mert több mint, 400 ezren követik! Ezért a Slamet a megosztott és gyűlöletkeltésben élő Magyarországról írtam hozzá! A videó végén hallhatod a közös üzenetünket, százak üzenetét!

Rövid összefoglalóul:

Nemrégiben szülőfalum egy internetes torlltámadás áldozata volt, ahol sok-sok negatív, gúnyolódó kometett kapott. Ezzel elindítva egy lavinát, ahol ismeretlen emberek, alázták meg és nevették ki Szihalom települést. Úgy éreztem íróként, költőként és slammerként feladatom, mint minden kor írójának feladata, hogy pozitívan, de kritikusan szót emeljen az igazságtalanság, az erőszak és a gyűlölködéssel szemben. Megvédje azokat, akik erre nem szolgáltak rá! A tömeget használhatod gyűleltkeltésre is, hogy rajtuk keresztül adj beteg hangodnak szárnyakat, de ha pozitív üzenetet adsz a tömeg szájába, akkor az még szebben szól! Csupán a szándékon és a lelkeden múlik minden...

SLAM:

FÉL

Már leéltem életem FELÉT, amiben kerestem a FÉL életem. Ahol a FÉL létem meghajtó motorjának áram nélküli működése, csak FÉL elem. FÉL kielégülés, csak FÉL ülés, csak FÉLtés, csak FÉLtem és? Beszálltam a határ úton egy éve a metróba és néztem a sok kicsi lego anyát, lego apát, lego fiút, legó lányt a sok felépített lego társadalmi pszichopatát. Lego testek kockákból, melyet egy beteg rendszer épített, eldobható fejeket és lábakat, melyeket a nagy mindenható kar random építhet. Lényeket, melyekben a lényeget a FÉL elem szüli, amiben a FÉLelem süti receptje beépített rescept. FÉLtek? FÉLünk? FÉLtés? FÉL egészség? FÉLszeg vagy? FÉLember a másik feled, ami nélkül csak hiányos egész lesz a két FELED?

Láttam őket, embereket, ahol a vaterán vett avatárok védernyőjére vetített, redőnyre vetülő fénye random trip lett. Vetítet rádiuszok retardált minusza, hol magyarnak csak boldogtalan himnusza lengi be a tájat, mert a FÉL magyar nem egész! S, aki még érez, annak érző FELE magyarnak negatív nimbusza, s annak himnusza boldog. Micsoda paradoxon ma boldognak leni FÉLsz, miközben örömmel rettegsz mindig valamitől. Az igazán boldogok testén oda vart jeleket láthatsz, mint nekem, mert elmondom szabadon, ami bennem él és büszkén viselem mellemen a jel(l)em, vonásaimat.

Azt mondják élj úgy, hogy soha ne kelljen FÉLned! Nem értem, hisz a FÉLElem a lényeg ma a világban nem? Tehát akkor ne élj sehogy, FÉLj tőle, hogy majd FÉLni fogsz, ezért nem élni fogsz csak egy egészségtelen rohadó FÉLarcú, féreggé válsz. Ez már nem más csak egy igazi erkölcsi FÉL tő, ahol a vastyuk is talál FÉL szeget. Egy pár igazi FÉLszeget, aki két FÉL vodka után már nem lát, de beveszi a FÉLszemet és iszik rá egy egészet, ettől lesz majd FÉL Isten. Az a baj, hogy a legtöbben profilból már nem is látszanak az utcán, ezért hiába akarsz profilozóvá válni, mert nem jó a nézőpontod. Nézd őket szemből, ahol egy FÉL hátsófelet látsz, fordítva ülni a lovon. Ebben a látomásban az embertársad hozzád nem közelít, csak távolodik! Pont annyira átlátható, mint amennyire sötét. Ezért a kiegyenlítődés törvénye képpen nincs is ott semmi csak egy FÉLember, FÉLárnyéka a vakító fényben, ami láthatatlan. Bonyolult? Pedig egyszerű...

Szóval, egy ideje nagyon elszomorít ez az egész. Miközben sétálok a tömegközi felé, csak néha egy-egy FÉL vállal találkozom, ami belém akad. Sőt mostanában egyre többen mondják nekem, hogy de jó neked, hogy írsz és ennyire ráérsz. Nem, nem nem érek rá, csupán én hiszek valamiben! Ja te is Öregszel? Szar ügy, én is, akkor pont egyforma jövőképünk! Ne aggódj, életed második felvonásában a Magyar egészségügy helyet csak FÉLségüggyé válsz. Pont azért, hogy FÉLrészegen butulj majd le egy FÉLigazságnak bedőlve politikai FÉLerkölcsűek, FÉLkegyelmű meggyőződése szerint. Hidd el nem minden csak rólad szólhat! Megöregszel és majd csak ezután jössz rá, életed filmjének FELÉNÉL, hogy mennyire lehettél volna kerek egész az elejétől fogva, ha nem FÉLsz. Magyarország mondd mivé váltál? Én nem FÉLek, de téged két FÉLből álló sebzett hazámat, ami már csak két lelakott FÉL telek, szívemből FÉLtelek. "Szihalom szeretlek!"

Amennyiben tetszett a téma és elmondanád a véleményed, vagy szívesen küldenél te is egy üzenetet Szihalomnak, hogy "Szihalom Szeretlek!", akkor ne fogd vissza magad! Köszönöm az idődet! ;)

 

 

Címkék: Slam, Férfi